subota, 22.01.2011.

strogo kontrolirano nebo ili GPS kuda tessa ide

(...u tri skretanja)

I

G. uz prvu uredsku kavu pita da je l idemo onda na taj sauna – masaža - nešto vikend kao što smo jučer govorile. Ja kažem da da, ali nek bolje pita Z., ona je sve organizirala, ja sam se samo dala u njene ruke.
G. se smije znakovito. Kaže - Pa da, naravno. Ona to sve ima u malom prstu, za nju nema krize; to se svakodnevno ide po saunama, po masažama...
Z. protestno prekida obećanje dugog nabrajanja; da što, što - "nema krize"? A to kad on ide po večerama - to kao nikom ništa.
Smijem se onda ja. Afektirano naivno kažem - Ja neću ništa reći. Ja nikuda ne idem. U zadnjem kadru, sa samodopadnošću čovjeka koji sve zna, iako mu ništa nije rečeno, i vještinom onoga koji spretno manipulira računima, G prebacuje šalu na moj:

- Ideš ti, ideš...

- A kuda ja to idem molićulijepo?

Polako, naglašavajući svaku riječ:

- Ti ideš po oblacima!



II

Nakon šest mjeseci iz scene jutra u uredu izbrisani su svi sporedni likovi.
Uz jedinu šalicu kave na stol je dodan mobitel. Zasvijetli:

na putu za ranc otkrili da su u meduvremenu asfaltirali prilaznu cestu. stop. ubodna pila se odmah iskrivila. stop. nije bilo ozljeda. stop. gledao u oblake pri povratku. stop. citavo vrijeme zamisljao kako se ljubimo. dont stop.



III

Osmogodišnjakinja je izabrala biti - Nebo. Uvjeravam se da je to samo kostim. Našivam bijele oblake po blijedoplavom tilu.
Sve više me brine to dijete.





koraci k'o laki oblaci...

Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic




tessa k od tesara



| 11:37 | Komentari (10) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>