srijeda, 08.06.2011.

Jezik... papala maca

A ja sam slagala, već u uvodnoj riječi.




____________________________________________________________________________________________

Image and video hosting by TinyPic





Vjerujem u čuda.
Znam da ne bih umrla kad bi mi neko dokazao da je sve slučajnost,
jer ja vjerujem da je i slučajnost čudima zagarantirana.
Po meni slučajnosti, ono gole slučajnosti pale s neba - nema.

S druge strane... one uzročno-posljedične veze koje svojim zakonima pokreću svijet.
Ma hajte molim vas...

Ali tko u oblacima vidi nakupine kapljica vode ili leda
nastale kondenzacijom i sublimacijom vodene pare u atmosferi... uzalud je njemu govoriti.
On će te slušati, kimati glavom i reći - shvaćam.

Ma shvaćaš ti....
Ništa ti ne shvaćaš, jer nitko ovo, nitko živ ne može shvatiti.
Nema se tu što za shvatiti;



Za čim sjetujem - ne znam.

Ali bez bitne namjere je.






...



(Ovo eventualno mogu oprostiti oni
koji ti u grijeh ne upišu kad nad ljepotom zaplačeš

... i kad te izda riječ.)



tessa k od tesara










| 07:14 | Komentari (11) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>