srijeda, 08.06.2011.

Piši se tamo odakle si došla... drama u jednom činu

sa zavidnim brojem uprizorenja







Image and video hosting by TinyPic








Misao:____ Dušo, zlato... aj šuti više malo za promjenu, nebilotiteško. A? Aj malo. Ne čujem sebe što govorim? Ali ono fakat - šuti.
Duša:____ Molim te otkud si sad ti ovdje upala? Ovo je moja latifundija. Aj lijepo bježi i piši se tamo odakle si došla...
Misao:____ Piši se sama.
Ja:____ Pišite se obje. Pun mi vas je nos.
Misao:____ A vidi nje. Umrijet ću od smijeha. Mislim, još najbolje da me ti pišeš. Draga, ti mene ne bi prepoznala ni da ti ispalim signalnu raketu.
Ja:____ Ne pada mi pamet pisati ni jednu ni drugu. Što se mene tiče vi ste otpisane.
Misao:____ Poginut ću... Znaš kad ti tamo dolje svaka tri dana odlučiš da više nećeš pisati, e nas par preostalih ovdje se kuglamo od smijeha.
Duša:____ (potreseno) Nemoj tako prema njoj, nije ona kriva. Evo vidiš, sad će se još rasplakati. (pruža maramicu) Jedna Paloma, draga? Znam da voliš ptice.
Ja:____ (mašem rukama braneći se) Iš... Iš...
Misao:____ Naravno da nije kriva. Ona nije normalna, ako mene pitaš. Treba joj pomoć... U pisanju, ako ništa drugo.
San:____ Kriva je, kriva je...
Ja:____ (kroz suze) Ti si još živ?
San:____ Jedva...
Ja:____ Ma! Piši se i ti. Da si bio tu sve ove godine, sad bih bila ljepša.
Ljepota:____ E fakat si licemjerna. A cijelo vrijeme se busamo da kao jako volimo „ljepotu s greškom“, da kao ne volimo ljepotu na prvu loptu... Koja navlakuša. Odoh ja dok je još vrijeme.
Vrijeme:____ (jekom iz duboke prošlosti) Eheeeeej. Mene već jako dugo nema na sceni.
Duša:____ (sama na rubu suza, pruža mi maramicu) Ne slušaj je draga. Ona je tako prazna. Paloma?
Ja:____ (duši) Iš... Iš...
(Ljepoti) Vrati se... Vrati se molim te. Ko će mi sad pozirati ovdje.
Ljepota:____ Dosta mi je brate više opisa. Oduljilo se to nekako. Triput si rukopis promijenila od trećeg osnovne, a stalno trubiš jedno te isto; Te bijela, te u svitanje, te u sandalama. Upalu mjehura sam zaradila zbog tih tvojih sandala još osamdesetšeste. Piši se! I nađi si neku drugu budalu.
Istina:____ (prenuto) Tko me zvao?
Duša:____ (naglo mijenja osobnost i koluta očima)
Oscar Wilde:____ The pure and simple truth is...
San:____ Majkoisusova. Još si mi samo ti falio. Da je bar zbog sexa. (meni) Ili on ili ja!
Ja:____ Piši se tamo odakle si došao.
Duša:____ (Snu) Nemoj plakat dragi. Ona često kaže što ne misli... I uvijek joj je žao. Paloma?
Ja:____ (drhtavim glasom) Oscare, trebam Vas. Opet...
Misao:____ Piši kući propala sam.
Mrtvi pjesnici:____
(na ruskoj ćirilici s francuskim naglaskom) JBMT





tessa k od tesara






| 22:22 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>